, دانلود اهنگ قدیمی واسم خبر اوردن - آهنگ گلچین

 
 
۲ فروردین ۱۳۹۸ - دانلود اهنگ قدیمی واسم خبر اوردن, دانلود اهنگ واسم خبر اوردن خونه را چراغون کردی, دانلود آهنگ واسم خبر آوردن رخت عروسی دوختی, دانلود ربات دنیای ترانه, ...
 
واسم خبر آوردن خونه را چراغون کردی,فکر نقل و نبات و آینه و شمعدون کردی,تا اومدم بجنبم دیدم که تنها موندم,غافل بودم که زودتر دست تو را نخوندم,گل بوسه هام حلالت گذشته ...
 
واسم خبر آوردن خونه را چراغون کردی, فکر نقل و نبات و آینه و شمعدون کردی, تا اومدم بجنبم دیدم که تنها موندم, غافل بودم که زودتر دست تو را نخوندم, گل بوسه هام حلالت ...
کد آهنگ پیشوازمتن ترانه سرسپرده از ستارترانه سرسپرده ( آلبوم شازده خانم )موزیک ساز : صادق نجوک یترانه سرا : منصور تهرانییه روز میدونم بی خبر سرزده از راه ...
دو ساله که دنبال یک ترانه قدیمی از خواننده ای بنام پوریا با متن واسم خبر آوردن رخت عروسی دوختی عشق تو پس گرفتی غصه برام اندوختی واسم خبر آوردن خونه رو چراغان ...
۳ مرداد ۱۳۹۸ - دانلود آهنگ لباس عروس از فریبرز نامداری با کیفیت عالی همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین در موزیک کردی - دانلود آهنگ هنرمند فریبرز نامداری بنام ...
 
لیست آهنگهای امروز جمعه ۱۳ اسفند ۹۵ تمامی تک آهنگهای منتشر شده امروز در این پست همراه با جزئیات قرار میگیرد این مطلب بروزرسانی میشود | تعداد آهنگهای فعلی ۸ ترک ...
وارد نشده: رختعروسیدوختی
از تو چــه پنهان ، شبهــا در خواب ، رخت ِ عروســی را به تن دارم کـ دامادش تــویـــی خوشحال کننــده است نــه ؟ اما همیشــه رخت ِ عروســی ، خبــر از مــرگ بوده !!! نکنـــد نیاییُ من ... واست بی تابم و بی خوابم و میدونی دلتنگم. واست میمیرم و ... شوق نگاه خستمو دوباره دوختی اخر ستاره ... ولی به سختی میشه برای بدست آوردن یک رویا جنگید. به راحتی ...
نباشی کل این دنیا واسم قده یه تابوته/نبودت مثل کبریت و دلم انبار باروته/نباشی روزه تاریکم یه اقیانوسه آتیشه/تمامه غصه ... تا حس منو دیدی احساس خطر کردی تا رازمو فهمیدی دنیا رو خبر کردی ... مگذار که دور از رخت ای یار بمیرم… ... تو میگی قلبم رو دوختم ... توی جعل چشام عروس خواب نمیاد ... دل به دست آوردن از کشور گشایی بهتر است.
 
۴ بهمن ۱۳۸۹ - هنوز هم گاهی از به یاد آوردن آن لحظات لذت می بردم. ... چند روزی روزبه کسالت داشت و از آن شادابی و نشاط در او خبری نبود. ... نگران و دلواپس به مادرم چشم دوختم. ... بابا به چه زبونی بگم نمی خوام شوهر کنم،نمی خوام عروس سالار خان ... -پیام واسم خبر آورد. ... خوردم که چنین زن پر فهم و کمالی به زودی از میان ما رخت سفر می بندد.
۱۱ دی ۱۳۹۲ - سر و صورت و رخت و لباس همه‌مان سیاه شده بود و فضای کارگاه پر بود از دود، سرفه ... می‌زدم: همان که گفتم، یک درشکه خبر کنید و کفش‌هایم را هم همراهم بفرستید… ... امام رضا من واسه خودت مینویسم دلم خیلی واست تنگ شده خیلی . ... من جشم انتظار دوختم ب در خونه ی این خانواده. ... و مشکلات مالی و زندگی هم شدیدن بهم فشار آوردن.
ولی من اونقدر موندم تا صدای شنیدن نفس های منظمش خبر از خوابیدنش داد. ... وفاطمه همون تابستون عقدکردن ی سال بعدم عروسی امامن اصلانرفتم چون نمیخواستم بادیدنشون ... پیتزا شجاع:خب پس هممون پیتزا بعده چند دقیقه پیتزا ها رو اوردن مشغول خوردن شدیم بعده ... #پارت۲۵ نگاهم رو از دیوار سفید رو به روم گرفتم و به چشم های درخشانش دوختم.
وقتی ک ب عکس عروسی دخترو پسری ک چند روز بعدش تو ی حادثه سقوط هواپیما کشته ... یه زندگی ساده و آروم میخوام که صبح به صبح خبرِ کرور کرور مرگ آدم های بی گناه بر ... یک درخت را یک ظرف بستنی را یک بند رخت را معشوق من انسان ساده‌ایست انسان ساده‌ای ... صورتشو غمگین کرد حالا ک فک میکنم کلیییی چیزا ب فکرم میاد ک واسش بکشم ...
من-چون میواخم بهت خبر بدم دقیقا کی بیای اشغالامون رو ببریکوهیار-باشه میام اما به ... زیرلب گفتم:پسره ی قالتاق چه زود دلش واسم تنگ شده بودگوشیم رو پرت کردم ... اخرشم اونا کم اوردن. ... اونروز فهمیدم عروسی نیازه اما کوهیار عکس العمل خاصی نشون نمیداد. ... گندس یکی از بچه ها پشتم زد و گفت:برو دیگه پشت سر بقیه وارد رخت کن شدم.
دلتنگم و دیدار تو درمان من است / بی رنگ رخت زمانه زندان من است ... سلام ؛ من پستچی هستم با پست سفارشی واستون یه بوس فرستادن اگه ممکنه لپ تون رو جلو بیارین ...
این نوزاد کوچک که نارس به دنیا آمده بود درون دستگاه نگهداری می شد وبی خبر از ... پاییز بار وبنه اش را جمع کرده بود ودر عوض زمستان رخت اقامت پهن کرده بود چنان که ... -راستی بهاره دلت میخواد روز عروسی به تو چی هدیه بدم؟ ... -دلم واست تنگ شده . ... لبخندی زدم ونگاهم را به آسمون دوختم وخدا رو شکر کردم که بچه ام زنده اس. ... برای آوردن شروین.
دلی من خیلی ساله واسه مردن پدر و نداشتند عزادارى کردم مرگد واسم. تازگی نداره. ... _ ساالر کجا رفتی بیا که عروس خو. شگلتو آوردن ... االن شنیدم جاسوس هاى داییم خبر آوردن نقششون اینه ! اصال دنبال ... انگار نه انگار که تا دیروز همه رخت عزا به تن داشتند!! ی ی از خدمه ... از شوخی وقیحد خوشم نیامد به آراز چشم دوختم با چشمانم خواهد کردم. جوابد را ...
بعد لینک دانلود و ساب تایتلشو واسش فرستاد. چون خیلی ... گرچه دیگه شرح و تفصیل و تفضیل خبری نی. کسی سر در ... 8اسفند عروسی مهساس. تهرانخ ... تا ب خودم اومدم دیدم مامانم اونو آورده و اینا تهشوبالا آـوردن. بعد شوتو ... ای خرم از فروغ رخت لاله زار عمر, بازآ که ریخت بی گل رویت بهار عمر. از دیده گر ... زمین و زمونو بهم دوختم. ب خیلیا ...
دبه در آوردن جر زدن، از قول خود سر باز زدن، اظهار پشیمانی کردن پس از عقد قرارداد ... دست به دست دادن دست عروس را در دست داماد گذاشتن ... دل تو ریختن مضطرب و وحشت زده شدن بر اثر شنیدن خبر ناگوار ... شم و پلوت می شینم – تو که گل میشی و پلوم میشینی ، منم بلبل میشم چه چه می زنم (واست می خونم) . ... پیرهن از برگ گل، از بهرِ یارم دوختم.
اونی که واسش فرقی نداره چطوری رفتم در خونش. و من الان خیلی خوبم ... اینقدر چشم دوختم به در که خیاط شدم ... اما نمی ترسم از آوردن اسمای بزرگ. کمتر از من کسیه ... نیومدم خداحافظی کنم یا خبر بدم از تخته شدن اینجا آخه خیلی تکراریه. یه مدت با ... اشک خندیدم. مبادا رخت ببندد و برود ... تا اینکه یه عروس حواس پرت یا یه نوه ی بازیگوش. شیشه رو ...